Tuesday, July 08, 2008

KBM DECEM...5 dan 6 Julai

Ahad 6 Julai - KBM di Sekolah Menengah Kebangsaan DECEM ( Desa Cemerlang ), Johor Bahru buat kali ke-2 telah tamat pada jam 1.30 petang . Majlis penutup diakhiri dengan ucapan oleh tuan pengetua. Peserta KBM kali ini ialah seramai 98 orang pelajar tingkatan 3 dan 5, termasuk 15 orang pelajar kaum India. Pada hari pertama turut serta ialah seramai 25orang peserta dari SMK Desa Jaya.
Antara Gambar menarik:

Fasilitator Perempuan

Slot hari Pertama


Slot Akhir

Slot Akhir

Fasilitator Lelaki
Sebelum majlis penutup, seramai 31 0rang ibubapa telah hadir pada slot MKMS (Menuai Kasih Menuai Sayang) yang bermula pada jam 11.45. Pada slot ini peserta di pertemukan dengan ibubapa masing-masing.
Coretan dari seorang Ibu
Terimakasih kerana mengadakan program sebegini. Saya bagi pihak ibubapa amat besyukur dapat membuka pintu hati anak-anak yang mengikuti program ini.
Tidak payah dengan ucapan, tapi sekadar linangan air mata adalah sebagai tanda keinsafan anak-anak yang berada di sini, walaupun mungkin selama ini banyak membuat kesilapan melukakan hati ibubapa
Dan saya rasa ibubapa juga mendapat pengajaran dari program ini. Mudah-mudahan usaha berterusan kita sama-sama lakukan agar anak-anak kita berjaya
Kita doakan semoga anak-anak yang akan mengambil Peperiksaan PMR dan SPM mendapat keputusan cemerlang...Amin




No comments:

SURE - SUkan REmaja 2009!!!