Monday, January 21, 2008

KBM SM Teknik Jasin


Pada 19 hingga 20 Januari 2008, KRJJ marancakkan lagi KBMnya di Sekolah Menengah Teknik Jasin pula. Kali kedua di sekolah tersebut sejak yang pertamanya pada tahun lepas, peserta kali ini adalah seramai 323 orang (kehadiran penuh + 2 orang pelajar India non-muslim) dengan kekuatan seramai 5 pengendali, 36 fasilitator bersama Team Media dan barisan ikhwah akhawat JIM Melaka; Dr Zainal, Dr Mai, Ummi dll. Dari KRJ Johor adalah terdiri daripada Pak Long, Kak Muss, Kak Ani dan Pak Imam. KBM kali ini sekali lagi dilengkapkan lagi dengan kehadiran Bob dari Perak dan Hafiz Bai dari Gombak.


Sepanjang program tersebut, para peserta sangat reponsif. Malah, kebanyakannya berani tampil kehadapan untuk bersuara dan berkongsi luahan rasa hinggakan ada ketikanya kami terpaksa hadkan kepada bilangan tertentu sahaja. Kehadiran ibu bapa juga tidak mengecewakan, sampai hampir memenuhi dewan. Syabas buat para peserta KBM Angkatan 4 di Melaka!
Begitu juga kepada barisan fasilitator daripada Matrikulasi Tangkak, UTeM, UiTM Segamat dan alumni KBM SMT Bukit Piatu 07.... syabas juga diucapkan kerana telah menjalankan tugas dengan cukup baik. Jazakumullah khairan kathira di atas sumbangan tenaga yang diberikan, hanya Allah mampu membalas dengan sebaik-baik ganjaran.
Laporan oleh Musannfah (SU KRJJ)

1 comment:

Anonymous said...

askum...
firstly, mmg enjoy join KRJ ni..
sy salah seorng drpd fasilitator dr matrik tangkak sgt2
berterima kasih kpd kru2 di sini...
byk mmberi nasihat, menyedrkn kite..
sy pn turut menangis..sedih..xthn rsenyer...
lg2 bile bab ibubapa, mmg xleh thn...
neway, i really enjoy it!

SURE - SUkan REmaja 2009!!!