Monday, January 14, 2008

KBM SM Teknik Melaka, Bukit Piatu


Pada 5-6 Januari (Sabtu & Ahad) lepas, KRJ telah memulakan KBMnya bagi sesi 2008...bermula dengan Sekolah Menengah Teknik Melaka (SMTM) di Bukit Piatu. Pada hari sebelum program bermula, pada Jumaat malam (4 Januari), telah diadakan terlebih dahulu sesi taklimat bersama fasilitator yang terlibat.

Seramai 10 orang pengendali dan urusetia didatangkan khas dari Johor termasuklah Pak Lang, Pak Tam, Kak Fida, Kak Yati dan saya sendiri, Kak Muss! Yang menariknya takungan fasilitator pada program kali ini kebanyakannya terdiri daripada alumni SMTM sendiri malah telah pun melalui sendiri KBM dan menyertai X-Rek Johor pada tahun lepas. Di samping itu, beberapa orang fasilitator daripada KARISMA Melaka turut turun padang sama beraksi. Alhamdulillah program berjalan dengan lancarnya. Seramai 283 orang pelajar semuanya yang hadir (143 lelaki, 140 perempuan).

4 comments:

afiq_tknkmlk08 said...

assalamualaikum
sy ucpkn syabas pd KRJ Jhr kerana tlh wat satu program yg ckup brkesan pd para pelajar tknk mlk bkt piatu
btw,lgu menanti di barzakh sgt sedap didgr..smpikn sy donlod lgu tuh msuk dlm mp4 hehe..
ok..KRJ JHR assalamualaikum

sweet_forever91 said...

Assalamualaikum.
saya nak ucapkan tq kpd krew-krew KRJ krn tlh memberi kesedaran kepada saya sendiri.Program ini amat bermakna dan x dpt nak lupekan ..pengalaman yg sy dpt dgn menyertai program nie memang best giler ar .Program nie bukan sj m'beri kesan kat student malah parents pun turut sama . nie yg nak cite nie ,sy terkejut giler tgok abah nangis ...hehe rase cam terharu gak sbb sblm nie x pernah nengok abah nangis . So klu korang dpt peluang cam nie rebut lah...ok lah 2 je assalamualaikum

Anonymous said...

assalamualaikum
thanx kt krj sbb b'jaye wat owg nangis..agk insaf r jgk dr mlakukan dose2...sa2 je yg xpuas ati till now,npe pompan x melalui alam barzakh 2..t'sgt r bengang..geram je dgn bdk llk yg dpt wat..so hrp dpt dtg skol n wat bnde 2 khas tok pompan..

nabilah smtbp 07/08 said...

assalammualikum..
sy ingin mengucapkan bnyk2 terima kasih kpd semua krew2 krj..progaram kbm bnyk mengajar sy erti kehidupan yang sbnr..sye harap rakan2 sye batch 07/08 xakn lpekn kenangan kte brsme...smoga program ini dpt djlnkn di teknik bkt piatu...pd thun akan dtg...doakn utk kejayaan kme plajar tkt 5 yg ambik spm thn nie..

SURE - SUkan REmaja 2009!!!