Wednesday, January 23, 2008

Bersama Peserta R2J2

Nama Program: Explorace dan KBM Tarikh : 18 - 20 Januari 2008
Tempat: ABC(DEF)G(HI)JKLMN...., Sono Kembang, L'a Mr.O kafy! -anun- , Tempat 37 MRSM (begitulah clue yang diberi dalam e-mail setiap kumpulan...). Bermula di pejabat HIDEF, berakhir di Tiram Indah Village, Ulu Tiram ( port biasa KRJ)
Peserta: 35 Pelajar lepasan SPM - R2J2- Road to Jawa (2) yang akan berlepas ke Jawa pada 24 Januari
Antara Komen Peserta: seperti berikut


1
Alhamdulillah ana bersyukur ana datang sini..First time pergi program KRJ tapi ana rasa puas hati. Kita sebagi peserta tak di tekan, di beri peluang untuk meluahkan isi hati malah benar-benar merapatkan ukhuwah antara kami. Program ini juga betul-betul mengubah persepsi kami yang agak sukar untuk menerima keadaan untuk berprogram disini pada mulanya. Terima kasih kepada KRJ & fasilitator.
2
Walaupun dah banyak kali pi program yang macam ni..tapi KBM lain dari yang lain. Mungkin tautan hati antara penganjur dengan peserta dan ibubapa. Banyak input yang diterima ...insy.Allah boleh digunakan untuk dibawa ke Jawa. Pendekatan yang lebih tentang keinsafan ( ingatkan mati + pengorbanan mak ayah + ukhuwah dengan sahabat )

3
Saya amat berbesar hati kerana telah dapat menyertai program KBM ini. Satu saja yg saya nak highlightkan dan paling saya akan abadikan sampai bila-bila masa ialah MENGHARGAI. Dalam program ini saya telah mula belajar menghargai dan mula sedar akan kepentingan menunjukkan cara kita amat berterima kasih akan jasa seseorang itu.
4
Alhamdulillah ana bersyukur kehadrat Ilahi kerana beri ana peluang untuk ikut program ni. Ana ucapkan terima kasih kepada pihak KRJ kerana melakukan "Slot Istimewa " pada petang tu sehingga berjaya menyentuh hati kami, walaupun pada awalnya ada masalah, tetapi semangat dan kekuatan pakcik-pakcik dan fasi-fasi mampu menghidupkan kembali suasana ceria, ana lebih rasa mudah untuk berkomunikasi apabila antum main peranan ( sporting dan enjoy ). Tahniah kepada penganjur program KBM.
Tahniah kepada semua peserta...Moga beroleh kebaikan buat bekalan ke Jawa nanti!

No comments:

SURE - SUkan REmaja 2009!!!