Sunday, June 15, 2008

Takziah Abang Usher

Takziah buat Abang Usher (Ashaari), 20 tahun yang kemalangan ketika bermotosikal pada petang Khamis, 12 Jun baru-baru ini di Jalan JB-Kota Tinggi. Usher yang ditemui pada KBM di Sekolah Menengah Teknik JB semalam telah beransur pulih. Beliau mengalami luka yang agak teruk di bahagian dagu dan tangan sebelah kiri telah diberi cuti sakit selama 4 hari. Menurut beliau, motorsikalnya teruk mengalami kerosakan akibat kecuaian seorang pemandu kereta yang ingin memotong kenderaan lain tanpa melihat beliau yang sedang menunggang.

Usher merupakan salah seorang fasilitator KRJ lepasan SMT Taman Daya dan sedang bekerja di Plaza Pelangi Johor Bahru. Seorang yang sangat komited dalam program KBM ..walaupun sering bekerja shift tanpa mengira waktu, beliau sentiasa singgah di program-program KBM bertemu kawan-kawan fasilitator atau menjadi fasilitator walaupun ditengah-tengah kesibukannya.

Moga abang Usher cepat sembuh dan terus bersama KRJ. Mohon doa dari semua.

Terkini 23 Jun *** Alhamdulillah Usher dah semakin pulih. Baru jupa dia pagi tadi di Taman Molek, dia baru lepas ambil report dibalai polis. Dapat cuti 8 hari dan dah mula kerja walaupun agak payah dan masih berdengkot-dengkot. (Pak Im)

No comments:

SURE - SUkan REmaja 2009!!!