Monday, June 02, 2008

Rehlah@Family Day KRJ

oleh Kak Muss
Alhamdulillah selesai sudah rehlah@ Family Day pewaris bersama otai-otai (AJK & Penggerak KRJ) di Pusat Rekreasi Taman Impian Emas pada 1 Jun semalam. Walaupun simple dan santai tapi cukup bermakna! Rehlah tu memang besst... dapat jumpa pewaris KRJ yang ramai dalam satu masa, bermua'yasyah, berhujan bersama, main game bersama, berBBQ yg tak bersama (=p).... Walaupun tanpa air paip untuk berwudhu' dapat juga solat asar berjemaah akhirnya.... paling best dapat jumpa Aisyah Aliya yang comel dan montel tu (baby Pak Ngah + Kak Husna)....waaa rindunyer nak jumpa dia lagi!

Rehlah kali ni dihadiri Pak Ngah, Pak Im, Pak Tam, Pak Long, Kak Fida, Kak Husna, Kak Yati, Kak Fifi KRI....juga dimeriahkan lagi dengan telatah si kecil Tiah, Muaz, Aliya dan anak2 Pak Im & PakLong.Seramai lebih 30 orang pewaris juga hadir termasuk Bob dan the geng dari Taman Daya.
Semoga rehlah akan datang dapat kumpulkan lebih ramai otai dan pewaris, dari junior hingga senior...& famili KRJ seluruhnya


Jazakallahu khairan kathira kepada adik-adik yang bertungkus-lumus merancang dan melaksanakan rehlah ni...berkat usaha semua, akhirnya terlaksana juga rehlah ni dengan jayanya .

No comments:

SURE - SUkan REmaja 2009!!!