Wednesday, June 13, 2007

B2N: Apa Kata Peserta



Rasa puas hati kerana dapat berkenalan dgn ramai sahabat baru dari tempat lain & bertukar-tukar ilmu ....dapat mengenali gaya sekolah luar


Cara denda yang tak berat tapi berkesan
Talk show yg menarik & tak skema sangat



Slot chit-chat Kamceng Dalam Solat & Bio Mekanikal Solat banyak memberi ilmu
kepada saya tentang solat


Program KRJ ni terlalu bagus. Nasyid bagus... Kawan semua baik dan ada juga yang kurang
sopan.



Dalam bebanyak program KRJ yg kitorang pernah pergi ni lah program paling bestand kitorang nak ucapkan jutaan terima kasih kepeda Pak Lang, kalau takde dia kitaorang tak kenal KRJ ...

This programme is a superb Islamic programme!
Program ni memang cool!!! Tapi tak se'cool 'solat



Solat bukan macam karipap:sedap ambik, tak sedap buang...Tapi solat macam...macam, argh tak tau ar macam apa?...Yang penting, tanpa solat kita bukan Islam... Thanks KRJ



Insaf jugak la, sebak & terkejut jugak la sebab telefon mak saya.
Berasa diri saya dekat dgn Allah dan rakan-rakan lain hubungan seperti sebuah keluarga




Sangat efektif kpd peserta-pesertanya dan meningkatkan semangat saya utk menjadi seorang muslimah yg baik.


Saya dapat rasakan bahawa program ini dapat menjadi penawar kepada masalah gejala sosial di Malaysia


Lepas menyertai program ni, rasa lebih memahami islam walaupun dah menyertai 3 kali... ser ing diingatkan tetang hidup cara islam, sebab sebagai manusia kita memang selalu lupa & leka...selama menyertai program KRJ, hidup rasa lebih terisi untuk menghadapi alam dewasa nanti



Rasa menyesal kerana selama ni walaupun KRJ selalu datang sekolah... sebagai seorang yang telah diberi peluang utk berjumpa dgn KRJ, saya sering ponteng & mencari berjuta alasan utk tak ikuti program. Saya malu sangat bila fasi tanya mengenai ayat2 yang dihafazsaya dah 17 tahun tapi sedikit sahaja yg di hafaz


Saya bersyukur sangat dapat ikuti program inimula-mula tu saya terpaksa sangat! Tapi lama-lama, ya Allah! Bertuahnya saya dapat ikuti kem ni...saya janji akan berubah!


No comments:

SURE - SUkan REmaja 2009!!!