Monday, August 10, 2009

9 Ogos: KBM Kembali di SMT Perdagangan

Tarikh: Ahad 9 Ogos
Tempat: Dewan Dagang, SMT Perdagangan
Masa: 8.45 pagi– 12.45 tghari
Kehadiran: Kira-kira 100 orang

Alhamdulillah, Majlis Pertemuan alumni KBM SMT Perdagangan dan Semarak Ramadhan telah selesai tadi. Terimakasih kepada pihak SMTP kerana telah menjemput KRJ. Majlis telah ditangguhkan dari 3 minggu lepas gara-gara kebimbangan virus H1N1 yang melanda SMTP.

Majlis dimulakan dengan tayangan video semasa KBM bulan Mac lepas. Kemudian peserta berkongsi sesama mereka tentang perubahan selepas KBM dan apa yang ingin di perbaiki. Sebelum berhenti rehat kami sempat membuat kejutan meraikan 9 orang yang lahir pada bulan Ogos 1991. Happy birthday!

Perkongsian Semarak Ramadhan telah disampaikan oleh Pak Im selepas jamuan. Moga warga SMTP lebih bersedia menyambut ramadhan kali ini.

Di hujung majlis fasilitator yang hadir sempat memberi kata-kata nasihat kepada peserta. Selesai doa dan sesi bergambar, peserta sempat meninjau button dan cenderahati. Habis button kami di SMTP. Lebih 150 biji diborong cikgu sebagai cenderahati.

Selamat beramal di ramadhan yang penuh berkat. Selamat bersedia menjalani peperiksaan percubaan SPM bulan September nanti. SPM tinggal 97 hari ...

Terimakasih kepada Pak Imam (Zailani), abang2 Anas Razak, Hasif Hishamuddin, Aslam Hatta dan Abdullah Azam Ghazali yang telah menemani.

gambar menyusul kemudian ye...

1 comment:

SURE - SUkan REmaja 2009!!!