Friday, May 09, 2008

Laporan KBM di TIGS, Batu Pahat

Batu Pahat: 03-04 Mei 2008. Alhamdulillah KBM di TIGS Batu Pahat telah selamat disempurnakan dengan peserta terdiri dari pelajar-pelajar perempuan yang tinggal di asrama tingkatan 3, 5 dan 6 seramai 105 orang. KBM kali ke 5 ini di terajui oleh 3 orang pengendali iaitu Mak Chu (slot KMKY dan MAM 1), Mak Uda (Cikgu Yati) ( slot INTEAM dan ceramah kepada parents) dan Pak We ( ? )peserta yang memberi nama tersebut (Dr Jiwa) ( slot MKMS) dan 7 orang fasi utama yang majoritinya dari UTHM. Sementara itu seramai lebih kurang 150 ibubapa telah hadir dalam sesi MKMS.

Di majlis penutup, TYDP JIM Batu Pahat, Prof Ir Mohd Zainal Mohd Yusuf telah berucap bagi mewakili JIM. Respons pengetua TIGS amat positif dan menerima baik penglibatan kali kedua KRJ di TIGS ini.

Akhirnya di perturunkan serangkap pantun yang telah dibacakan oleh pengerusi majlis semasa sesi penutup yang telah dikarang oleh peserta KBM

Pelbagai rasa telah diselami
Moga hati menjadi bersih
Terima kasih warga KRJ membimbing kami



Ikhlas dari kami adik-adik kasih

Pak Chu:
Di majlis penutup... dari kiri Dr Jiwa (YDP JIM BP), En Tumaisuri (pengerusi Pewaris), Prof Ir Mohd Zainal (TYDP JIM BP) dan Pn Hajjah Remy (Pengetua TIGS)

No comments:

SURE - SUkan REmaja 2009!!!