Monday, April 28, 2008

Perkongsian KBM di SMK Tunku Mahmood Iskandar, Senggarang, Batu Pahat

Batu Pahat, 19 - 20 April 2008. Alhamdulillah bersyukur kepada Allah kerana dengan izinNya KBM ketiga untuk tahun ini diadakan di SMK Tunku Mahmood Iskandar telah selamat dilaksanakan . Peserta terdiri dari pelajar tingkatan 5 seramai lebih kurang 120 orang (60 lelaki dan 60 perempuan) dan kehadiran ibubapa pula lebih kurang 80 orang. Alhamdulillah setiap slot berjalan lancar . Ucapan jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat menjayakan KBM kali ini, semoga amal kita diterima Allah. Beberapa perkara yang boleh dikongsikan bersama pada KBM kali ini ialah

1. Dalam ucapan penutup, pengetua memaklumkan KBM kali kedua di sekolah ini adalah atas permintaan pihak PIBG sekolah setelah berjaya dilaksanakan kali pertama pada tahun 2006. Dan diakhir ucapan, pengetua menyatakan malam tadi dia beristiharah dan dia nampak pelajar2 ni berada disebelah kanan dia, so dia kata dia yakin program ni berjaya .

2. Sekali lagi KBM dapat memberi peluang mempromosi JIM melalui ucapan YDP JIM BP, Dr Jiwa Abdullah yang hadir semasa majlis penutupan.

3. Fasi-fasi adalah dari UTHM dan IPTHO. Turut menjadi fasi adalah dua orang pelajar perempuan tingkatan lima STI yang merupakan alumni KBM tahun ini yang telah mengikuti usrah yang dibawa oleh pelajar UTHM. Turut menjadi fasi adalah seorang pelajar Kolej Uniti yang telah mengikuti program KBM di Kolej Uniti dan KBM kali pertama di sekolah ini, yang secara sukarela membantu kebetulan balik ke kampung pada tarikh KBM berlangsung.

Gambar2 akan menyusul kemdian..

No comments:

SURE - SUkan REmaja 2009!!!