Thursday, February 28, 2008

KBM di SMK Tun Ismail, Pt Raja, Batu Pahat.

Alhamdulillah pada 23 - 24 Februari lalu, KRJ Batu Pahat telah berjaya menyempurnakan program KBM di SMK Tun Ismail, Pt Raja, Batu Pahat. Ini merupakan KBM pertama bagi tahun ini di BP. Seramai hampir 200 orang pelajar (60 lelaki dan 140 perempuan) dari tingkatan 5 dan 6 atas telah mengikuti program ini...



Walau dalam serba kekurangan terutamanya slot Inteam dan MKMS di mana pengendalinya baru pertama kali melakukannya. .. namun ianya berjaya juga dilaksanakan dengan beberapa kelemahan yang perlu diperbaiki untuk lebih mantap. Alhamdulillah respons pelajar, ibubapa dan pihak sekolah amat positif dan ini melegakan krew KRJ BP



3 comments:

Nezz said...

Kem KBM ni ade kene mengena dengan video ni ke: http://youtube.com/watch?v=Q72pr5Eahbs

Diorang menangis bagai nak rak dalam video tu disebabkan kem ni ke?

Wah, dasyat ek kem ni...mesti penceramahnya hebat...kem ni kat Johor je ke?

Anonymous said...

hahaha....
qisti nangis!!!!
>arshad<

mawada said...

kem nih best aa...kat skolah aku ada gak...dah insaf aa skrg...memang best aa program ni...

SURE - SUkan REmaja 2009!!!