Monday, November 16, 2009

Selamat periksa buat calon SPM/STPM


Selamat memempuh peperiksaan SPM /STPM
kepada semua adik-adik kasih dan sayang yang bakal mendudukinya bermula 2 hari lagi
Didoakan moga berjaya dengan cemerlang.

Allahumma, Ya ALLAH... Ramai di antara adik-adik kami menginginkan kebaikan daripada apa yang mereka lakukan. Terutama buat mereka yang masih di peringkat peperiksaan SPM/STPM, jadikanlah buat mereka peperiksaan SPM/STPM ini peperiksaan yang mengukuhkan keimanan mereka terhadapMu, dan jadikanlah ia satu sebab untuk mereka mendekatiMu.Ya ALLAH ya ar-Rahman. Engkau maha mengetahui keadaan mereka, YA ALLAH, maka Engkau permudahkanlah buat mereka apa yang sukar buat mereka. Engkau peringatkanlah buat mereka apa yang mereka lupa, dan Engkau ajarkanlah mereka apa yang tidak mereka ketahui.Ya ar-Razzaq, Ya ar-Rahim.
Sungguh Engkau menyukai hamba-hambaMu yang kuat, maka ENgkau jadikanlah adik-adik ini, adik-adik yang kuat. Adik-adik yang mampu bertahan dengan tekanan perasaan dan harapan. Jadikanlah mereka teguh dalam menghadapi ujian-ujianMu.KepadaMulah kami memohon dan meminta. KepadaMu jualah kami bergantung harap. Tidak berkurang sedikit pun kekayaanMu dari menunaikan apa yang kami pohonkan. Maka perkenankanlah do'a kami, dan terimalah 'amalan kami.
Redhailah kami dan jauhkanlah kami dari api neraka, serta masukkanlah kami ke dalam syurgaMu.Amiin, YA RABBA L-'ALAMIIN...

No comments:

SURE - SUkan REmaja 2009!!!