Tuesday, September 08, 2009

Iftar KRJ Johor 2009

Assalamualaikum,

IFTAR KRJ MEMANGKIN UKHUWWAH OTAI DAN PEWARIS

Oleh Mohammad Zakri Tarmidi

6 Sep 2009, Johor Bahru – Kelab Remaja JIM Johor (KRJ Johor) telah menganjurkan majlis berbuka puasa bersama Ahli Jawatan Kuasa, pengendali, dan juga fasilitator di Pejabat JIM Johor hari ini.

Majlis ini dihadiri kira-kira 60 orang dikalangan AJK, pengendali dan juga fasilitator KRJ, yang mana ia merupakan majlis yang istimewa, kerana bekas-bekas fasilitator yang menyambung pelajaran di luar Negara juga hadir bersama. Ada diantaranya yang kini menyambung pelajaran di Mesir, Jordan, dan lain-lain lagi.

Majlis yang dimulakan dengan sesi pengenalan oleh Pak Im, disambung dengan sesi taaruf ringkas antara ahli yang hadir pada hari tersebut. Selepas berbuka dan solat maghrib, tetamu disajikan dengan Nasi Ayam Pantas. Dan selepas solat tarawih, sesi saling bertukar-tukar hadiah dan sesi menyambut hari lahir mereka yang lahir pada bulan September.

Diharapkan dengan majlis seperti ini, ukhuwwah yang telah terjalin, akan menjadi lebih erat, dan tautan ukhuwwah menjadi lebih mantap dimasa-masa akan datang.


f

1 comment:

Unknown said...

ku mahu jelous boleh?

SURE - SUkan REmaja 2009!!!