Saturday, March 14, 2009

14-15 Mac: KBM SMK Taman Daya

(2)15 Mac: Alhamdulillah... penerbangan KBM 140309 selamat mendarat jam 1.30 dengan sesi penutup oleh pengetua SMK taman Daya Puan Azizah. Dalam ucapannya pengetua amat berterimakasih kepada KRJ atas program yang berkesan kepada pelajar2.


Peserta hari ini ialah 75 orang...pecahan dari peserta semalam seramai 204 orang terdiri dari pengawas sekolah, PRS dam Pertina (Form 6). Alhamdulilah ramai peserta yang masih mengenali KRJ walaupun sudah tidak berkunjung ke SMKTD sejak tahun 2006.

Tahniah dan Terimakasih pak2 / abang/ kakak pengendali dan ajk KRJ juga fasilitators: Usher, Jamil, Ahmad, Bob, Hilmi, Sakinah, Farhan, Arshad, Farhah dan Syuhada'

KBM - KRJJB akan berehat selama 2 minggu untuk memberi laluan kepada KBI SMS Muar dan EMI (Eksplorasi Menara Ilmu ) pada 21-22 Mac dan Bengkel Penulisan pada minggu berikutnya.

(1) 14 Mac: KRJ JB akan berprogram dengan pelajar2 pengawas SMK Taman Daya hari ini dan esok: 14-15 Mac 2009. Latest figure ialah seramai 215 orang pengawas...termasuk lebih 70 orang non-muslim. Pengendali Utama ialah Yeop, Amin Mokri, Insyrah Mokri (gen - Y), Pak Tam, Pak Anjang, YDP JIMJB Abu Nuha dan Pak Im.

Fasilitor lelaki rata-rata dari lokaliti Pasir Gudang termasuk 3-4orang alumni SMK Taman Daya sendiri manakala fasilitaror perempuan dari alumni SDARY dll.

Rasanya KBM hujung minggu ni termasuk dalam 5 KBM serentak seluruh negara. Mohon doakan moga dipermudahkan segala urusan.

3 comments:

Unknown said...

korang power.

muhd shahfudin said...

thanks for abg,kak fasi baikkkkkkkkkkkkkk

#DaUS#!!! said...

abang2&kakak2 skalian gua tabik lah sama lu sume smpai bdak2 nangis`n` tahun dpan x yah dtg eh aku dah sram kpd abg amin, abg yeop,pak anjang thank you for advice it is very useful bubbbbbbbbbbyeeeeeeeeeeeee

SURE - SUkan REmaja 2009!!!