Monday, April 05, 2010

Kerjasama erat kariah SJM memastikan dakwah terlaksana

Kerjasama erat kariah SJM memastikan dakwah terlaksana

Alhamdulillah, Program Keindahan BersamaMu di Surau Jauharul Muttaqin, Taman Mutiara Rini, Skudai (SJM) telah disempurnakan sejurus sebelum waktu zohor semalam (4 April 2010). Terimakasih dan tahniah buat AJK SJM, para pengendali dan fasillitator KRJ . Tahniah juga kepada 42 orang peserta yang hadir.

Moga dakwah di kejiranan Jalan Bakti, Taman Mutiara Rini bertambah rancak selepas ini. Kami amat kagum dengan semua AJK surau yang terlibat untuk memastikan program berjalan dengan lancar. Ini termasuklah mencari peserta, kebajikan fasilitator dan peserta dan lain-lain.

Mulanya agak kurang pasti dengan keselesaan ruang dan mungkin program ini akan mengganggu jemaah yang hadir setiap waktu solat. Rupanya ada satu ruang yang ber'air-cond' disebelah belakang yang agak tersembunyi sebagai kegunaaan pelbagai program dan dewan solat tambahan. 1 hari sebelum program pula, mereka dapat pula sponsor untuk mendirikan 2 khemah besar.

Hujan lebat hampir di sepanjang program tidak melemahkan semangat peserta dan AJK surau yang bertugas siang dan malam. Disertakan beberapa gambar sebagai ringkasan program tersebut..

(gambar di atas: Kak Gjang sedang mengendalikan program diperhatikan oleh Kak Hasnor)


(Sesi pagi Ahad bersama Abang Amin di dalam khemah besar)

(Bertugas sambil bersantai...antara AJK surau yang tak kenal penat meraikan kami)


(Sesi penutup diruang utama: Pengerusi surau sedang berucap)


( Bunting KRJ segak berdiri disepanjang program)

No comments:

SURE - SUkan REmaja 2009!!!