Sunday, June 15, 2008

Sambutan Hari Bapa di KBM SMT JB

Ahad, 15 Jun. Alhamdulillah, detik bersejarah buat KRJ JB kali ini ialah apabila berjaya meraikan sambutan Hari Bapa di Sekolah Menengah Teknik Johor Bahru. Sambutan diadakan semasa slot Menuai Kasih Menuai Sayang (MKMS) bersama lebih 150 orang ibu bapa dan 254 orang peserta KBM Tingkatan 4 sekolah tersebut.

Suasana sayu dan hiba menyelubungi dewan SMT JB, tatkala peserta ditemukan dengan ibu bapa masing-masing, kemudian para bapa di kejutkan dengan Kad Selamat Hari Bapa yang disediakan oleh para peserta sendiri dan kek cokelat istimewa dari KRJ.


Program kali ini merupakan program KBM tahun kali ke-4 di SMTJB. Terimakasih kepada pihak sekolah kerana kerjasama padu yang diberikan. Juga sokongan dari ibubapa atas kehadiran mereka. Terimakasih kepada semua yang menyumbang terutama Pak Uteh dan Pak Long, Pak Im, Kak Muss dan Abang Amin (pengendali ), Tuan Pengarah KRJJ Prof Razman Salim, semua penggerak dan fasilitator.

Di kesempatan itu juga pihak KRJ ingin mengucapkan..." SELAMAT HARI BAPA " buat semua bapa istimewanya penggerak/0tai KRJ yang bergelar bapa iaitu Pak Tam, Pak Lang, Pak Long, Pak Uteh, Pak Im, Pak Chu, Pak De, Pak Ngah, Pak Anjang, Abu Nuha dan Pak Roslan.


Terimakasih yang tak terhingga kepada Pak Long kerana sudi menyediakan sarapan pagi Sabtu kami...


...Juga kepada krew termuda kami, Fathiyah dan Muaz yang sudi hadir

No comments:

SURE - SUkan REmaja 2009!!!