Tuesday, May 01, 2007

Bersama KRJ Perak di SMK Tok Perdana, Sitiawan

Program Keindahan Bersama Mu di SMK Tok Perdana, Sitiawan, Perak telah berjaya dilaksanakan semalam. Seramai 122 orang pelajar telah mengikuti program yang pertama kali diadakan disekolah ini.

Objektif program untuk memberi kesedaran kepada peserta akan pentingnya hubungan antara kawan, ibubapa, guru-guru dan tugas sebagai hamba Allah telah alhamdulillah tercapai.

antara luahan hati peserta:

Nurul Ashikin T5
Segala-galanya best. Saya suka tentang keinsafan dan perlu banyakkan lagi program tentang keinsafan supaya masyarakat kita mulia dan diberi keutamaan daripada agama lain dan dipandang tinggi. Saya akan pergi jika diadakan program KRJ ini. Walaupun sebelum program ini saya tak nak dating atau menyertai sebab ada hal lain yang perlu saya pergi. Tapi saya tidak rasa rugi meneyertai program ini.

Saripah Salwa T3
Program ini memberi kesedaran dan mengisafi diri saya yang selama ini telah melakukan dosa. Program ini memang banyak meninggalkan kesan positif dalam diri saya. Saya mudah mesra dengan rakan-rakan yang sebelum ini tidak mesra dengan saya dan saya gembira dengan semua fasilitator yang cool dan heppenning.

Maizatul Farha T5
Program ini telah memberi kesedaran untuk bersolat 5 waktu kepada saya. Saya berjanji akan bersolat 5 waktu sehari semalam. Kakak-kakak dan abang fasilitator sporting, best terutama Abang Bob yang suka buat lawak.

Mashita T5
Saya berterima kasih pada abang dan kakak fasi yang telah menyedarkan kami dari kesilapan yang kami buat. Dan kami menyedari dan kami menyedari dan tidak akan buat lagi kesilapan berikut. Program ini amatlah menyentuh perasaan saya sampai habis air mata saya.

Nurul Shakela T5
Program ini adalah yang terbaik in the wold yang pernah saya sertai. Kepada Pak Lang terima kasih kerana sudi datang dari Johor.

Lebih kurang 10 orang guru-guru sekolah menghantar anak2 mereka menyertai program ini. Tuan Pengetua dan guru2 berpuashati dan tempah untuk diadakan program tahun depan.

Jazakumullah pada semua yang terlibat pengendali dan fasilitator, Pak Lang dan anak dari Johor, kakak2 fasi dari PJ, akh Cikgu Azmi dan akh Ridzwani dari JIM PJ yang mengikuti program ini. Moga Allah akan terima amal kita.

Insyaalah program akan datang di SMK Datuk Abdul Rahman Yaakob, Bota, Perak pada 19-20.05.2007 untuk kali keempat di sekolah ini.

No comments:

SURE - SUkan REmaja 2009!!!